Bestellen

Je vindt hier alle antwoorden op vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van je bestelling. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?

Het plaatsen van een bestelling voor een brievenbus cadeau gaat via de productpagina. Hier kun je je gratis gepersonaliseerde kaart toevoegen. Kom je er toch niet uit? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling annuleren zolang het onze inpakafdeling nog niet heeft verlaten annuleren. Neem contact op met onze klantenservice om om je bestelling te annuleren.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling te wijzigen.

Hoe wijzig ik het bezorgadres van een geplaatste bestelling?

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen en wil je het bezorgadres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je het bezorgadres wijzigen via ‘bezorging wijzigen’ in de Track & Trace van PostNL. Als je brievenbus cadeau al te ver is in het bezorgproces, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Sorry! Klanttevredenheid staat bij ons ontzettend hoog in het vaandel, maar het kan voorkomen dat we er volledig naast zitten en dat mag natuurlijk niet gebeuren. We lossen je klacht graag op. Dat gaat het snelst als je contact opneemt met onze klantenservice. 

Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, sta je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Misschien ook interessant…

Retour

Een snoepdoos kan altijd.

Voor een verjaardag, verhuizing, moederdag, vaderdag, om iemand te bedanken of gewoon zomaar!